onsdag 22 januari 2014

Marockanskt porslin och hett kaffe

Det är plötsligt Onsdag, jag som hade så många planer för den där Tisdagen som passerade för fort.

Onsdag.

Hela gårdagen gick åt till att krama vänner jag saknat, prata i telefon, köra bil i timmar samt inhandla lite mer nyheter från Rif.

Ja men ni förstår Rif Designs grejer...



Att sitta där på en marockansk skinnpuff och sippa svart hett kaffe ur randiga små espresso muggar en Tisdag, men en tjej som heter Mimmi som pratar så fort och så glatt att man inte kan göra annat än le.

Ni förstår.
Det köps en hel del på det viset.






Och självklart är det det svart/vita som köps mest.
Jag har en lång lista på väntande kunder som ligger på jobbet och idag ska den äntligen få prickas av!
Kaffekoppar och urnor ska skickas från Östersund till Ystad!

Men en del nytt kom oxå, och det ska jag fota och visa er så snabbt jag bara kan.

Nu måste jag först dricka en kopp hett kaffe i soffan innan resten av huset vaknar.
En morgon innan alla andra stiger upp, med en varm kaffekopp i handen och en hund vid min sida.

En mysig morgon om man frågar mig.





1 kommentar: