torsdag 19 december 2013

Julklappar och julkramar

Ja nu har jag slagit in dem.
Julklapparna.
Ja det är inte så många i år att slå in, vi har sagt att vi ska ta det lite lugnare på den fronten och jag tror vi klarar det.



I webshopen shoppas det mycket smycken och mobilfodral. Blir många som blir glada till jul tror jag minsann.
Och ja jag har det under kontroll.
Julklappsköpen, jag har bara ett var till barnen att ha kontroll över, de önskar sig pengar och att vi ska ta en långresa istället.
Inte mig emot.
Alltså det med resan, jag tar gärna en resa mot varmare breddgrader typ hela tiden året om.

(väggen i gästrummet fylls av de vackraste av minnen)

Men nu tar vi ingen resa till varma länder, nej nu tar vi julklappar och julkramar för allt vad vi kan.

I helgen kommer svärföräldrarna så gästrummet är nybäddat och fint och i frysen ligger julgodis och väntar.
Snart,snart är det julafton minsann och barnen påminner mig varje dag.

Varje dag.





3 kommentarer:

  1. Dom där mobil fodralen är ju så snygga! Jag blir som ett barn på julen, längtar också efter tomten :-)

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder med snyggt innehåll :-)

    Längtar alltid till varmare breddgrader. . .

    Kram N

    SvaraRadera
  3. Tror jag måste ta o köpa de där armbanden! ;-)
    Miss you! kramar!

    SvaraRadera