lördag 14 december 2013

Anna Truelsen och Carina Oleander

Det är väl ingen i bloggvärlden som undgått deras namn?
Anna Truelsen har ju en blogg som inspirerar hundratals varje dag, med sin fingertoppskänsla skapar hon tillsammans med 
Carina Oleander olika miljöer och inspirationsbilder för oss andra att njuta av.
Idag är de med i Leva och Bo, tidningen som kommer säljs med Expressen.
Och med i det repotaget som just idag är "Jul på landet" har de med produkter från min butik.
Som här tex:


Granen i fönstret har minsann blivit planterad i en av våra treasure wooden bowls.


Och även här har de gjort en fin "center-piece" på bordet full i vackra julblommor.
Sen ser man ju även ljuset från Woodwick som står och sprakar på bordet. Från min butik tillsammans med lite fler prylar.
De andra sakerna kommer från min fina vän Lena.
Som du såklart hittar här.
Så ja jag får väl ta och köpa mig en Expressen idag helt enkelt.
Det och en hel del annat står på schemat.
Vad gör ni?





  

2 kommentarer:

  1. Absolut har jag sett ;-)

    Försöker återhämta min nacke, efter glöggmingel med väninnor i går och ladda om för lilla julafton i dag.

    Kram N

    SvaraRadera
  2. Mmmm....hur härligt är inte det här? Vill dyka in i det, vara mitt i. Så vackert. Jag älskar jul på landet.

    Tack rara som skriver så fint hos mig <3
    En dag ska vi ses, eller hur?

    KRAM! Ha en fin helg

    Lotta

    SvaraRadera