torsdag 10 oktober 2013

När hösten andas inuti

Det är ju höst nu.
Bladen skiftar i underbara färger utanför mitt fönster och luften är sval och frisk.


Jag har kundmöten och inköpsförslag.
Jag har inte tid med detta.
Egentligen.

Så jag dricker mitt kaffe snabbt.
Jag mailar lite snabbt.
Och jag struntar i att borsta håret.


Jag ser lite ut som ett lejon tänker jag för mig själv.
Men jag gillar det.
Den där hippietjejen som bor i mitt hjärta älskar det.
Att inte borsta håret en Torsdag i Oktober kan vara precis vad själen behöver.

Precis.


Så istället för att sitta här kör jag till jobbet.
Jag har sängar som skall tillverkas och kuddar som skall sys.
Det är mycket nu.
Och det är bra.

Även om soffan ser bra skön ut just idag.


Ha en fin Torsdag alla ni!

Det tänker jag ha.


3 kommentarer:

  1. Åh vad fin du är på bilderna! Du passar i lejonlooken! :) kramar!

    SvaraRadera
  2. Du ska gilla det. Du är hur fin som helst!!!
    Själv klippte jag av mitt hår förra veckan. Klassisk page.
    Stress hade satt sina spår på mitt hår och min hud. Inget kul. Så nu känns det som att det är friskare igen.
    Hoppas nu bara antibiotikat ska göra sitt för huden...
    Va rädd om dig!
    Stress är inget bra...
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på dig.
    Haft en fin torsdag om än lite av ett skohornsintrycktaktiviteter ;-)

    Trevlig kväll. /N

    SvaraRadera