tisdag 29 oktober 2013

Kärlek

Jag är på resande fot.
Och där jag är finns ingen dator jag kan lägga in bilder på.
Bilder för att visa er här - vad jag gör och hur det ser ut.

Men jag är på resande fot.
Jag jobbar.




Inte med det vanliga utan helt andra saker just nu. Och roligt är det.
I Skåne är det storm och det är lite skönt att jag och barnen befinner oss långt borta tänker jag, långt borta från uppslitna träd, sönderblåsta entrédörrar mm. Skönt ändå.

Barnen har lov med sina kusiner medan jag hinner både jobba, umgås med syster och träffa en och annan vän från förr.

Jag lovar att visa er massor av bilder när jag är hemma igen.
Lovar.

Och så länge..
Så finns jag ju alltid på instagram.
@lakewoodliving.

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Åh antar att du är rätt nära mig då? Eller?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ha de så gott på din resa:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Låter trevligt :-)

    Happy Halloween!

    Kram N

    SvaraRadera