måndag 16 september 2013

Massage

Det är vad jag ber om här hemma.
Massage och mer kaffe.
om och om igen.


Mellan produktfotograferingar,hotellbokningar och städning av hela huset.
Så är det vad jag längtar efter... massage.
Nacken bråkar med mig.


Mannen ser inte ut att ha sån lust idag.
För massage.
Men jag fortsätter tjata, kanske precis hela kvällen.
Han håller på med Gocart bussen och hummar mest när jag kommer ut i morgonrocken på uppfarten och säger att jag verkligen BEHÖVER massage.
hum hum.

Så jag får sitta här lite till tänker jag.
Framför en skärm med typ 1000 foton att redigera.
Men sen måste han gå med på det.
Måste.



(allt på bilderna finns här)

Ha en fin kväll alla där ute, och hoppas ni får massage när ni behöver det .)




3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen du fick din massage till slut...:)
    Natti natt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hoppas också att du fick den. Massagen. & kanske är det även den som är orsak till dagens yrsel? Lider emellanåt själv av såväl stela leder som yrsel, tyvärr.


    SvaraRadera