onsdag 15 maj 2013

smycken och ledig förmiddag

Ja det säljs mycket smycken hos mig.
Jag tycker jag beställer in nytt och fyller på hela tiden.
Men så vips är det slut.
Men det är bra.
Och så roligt att så många av er tycker som jag.
Gillar vad jag gillar.

För visst är de snygga

(går att klicka hem här)

Och jag som redan var addicted.
Har fastnat ännu mer.
Inte en arm utan tingeltangel på nu för tiden.
Helst av allt vill jag ha alla på samma gång och hela armen skulle vara full av färger och pärlor och rissel rassel.
Men jag hejdar mig.
Så gott det går.

Och idag beställer jag in mer smycken.
Örhängen och ringar med.
det behövs eller hur?


Jag har hela förmiddagen ledig.
Jag tänker att jag borde vila.
Tänker.

Gör helt annat.

Jag bakar och beställer smycken.
Pratar i telefonen och promenerar hundar.
Sms:ar med en syster som saknas och städar lite.


Och så klär jag mig i svart.
Trots att solen står där ute på en blå himmel och ler.
trots det.

Och nu väntar mannen på mig.
Vi ska äta surdegsbröd till lunch.
Som jag bakat.
Ja men ni hör.
Helt galet vilken effektiv ledig förmiddag det blev.
Helt galet.


Vad har ni för er?






2 kommentarer:

  1. JAAA! Mer smycken!!! Gjorde precis en kompletterande beställning då även jag fått mer smak av armbanden, det är nästan som de har en liten magisk dragningskraft!? Vill ha fler!!!
    Jättekul med ringar och örhängen med, ser jag fram emot. De du hade på dig när vi sågs var väldigt snygga.

    Härligt med ledig förmiddag, fortsätt njut av dagen. KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag tänkte premiärbeställa i din shop,men backade då frakten var på 155kr,kan det stämme? Det jag lagt i min varukorg var ett doftljus,vinglas och 4 små ljuslyktor.
    MVH Marita

    SvaraRadera