onsdag 10 april 2013

när jag kommer hem

När jag jobbat och tränat,
 promenerat hundar och ätit middag med barnen.
När jag är hemma.
Det är då jag drunknar ett tag i sommarbilder.




Drunknar.

Då det för en liten,liten stund var så varmt att jag kunde gå barfota.
Då jag och min syster hade blondare hår och brunare hy.
När barnen aldrig riktigt var tvungna att klä på sig.
När poolen plaskade.
Och vinden bara susade sådär magiskt.



Då vi tillverkade armband ute i trädgården på en filt.
och mannen grillade pizzan på stenen i grillen.
Det är det jag gör.
När jag kommer hem.

Drunknar i sommaren.




Och printar foton.
det ska upp lite foton på väggarna i butiken tänkte jag..
butiken ja.
Jag visar foton därifrån i morgon!

K r a m 



1 kommentar:

  1. Men åh vilka underbara bilder..och underbara minnen!! Så härligt när man bara fastnar sådär och drunknar och inte kan slita sig! Älskar bilder!! <3

    SvaraRadera