fredag 5 april 2013

Fredag

Det är Fredag.
Jag ser solen stå högt på himlen.
Fredag.


Jag har tränat, jag har duschat
Jag har försökt lära mig mer om HTML koder.
 och nu väntar jobbet.

Fredag var det ja.


Jag behöver ingen.
Inte nån alls.
Ljusstake.
Men det är svårt att låta bli.
För visst är de snygga?
Man vill liksom bjuda in till fest
 prata, skratta, äta hela natten lång.

De i silver kunde jag hålla mig ifrån.
(har ju redan tre kandelabrar och typ 6 olika andra ljusstakar i kromad silver)
Men de där som jag kallar "crystal" ja de kunde jag inte låta bli.
Lite lyx och lite flärd behöver jag tänkte jag.
Och de ser precis sådär lagom lyxiga och flärdiga ut tycker jag..
vad säger ni?


De silvriga stakarna kostar 79.- / 119.- och den där lille fina kristallen.. ja den kostar 89.-
och snart snart kan ni beställa i shopen.
Var ju bara det där med alla koder..
(du kan maila in order med så länge)

är det någon av er som är tvärsäker på HTML och känner att 
oh jo henne vill jag hjälpa.
Så bara maila mig.
Bara gört!
:)
Lovingladyg@gmail.com



Nu måste jag verkligen köra till jobbet.
Kommer varor i dag och äntligen har alla fjäderpaket till sängarna kommit.
Så kanske vi kan få alla sängar färdiga och öppna nästa helg.
oj oj..
ja öppna ska man ju med.
.)

Hoppas ni har en underbar Fredag!




5 kommentarer:

  1. Oh, du goa goa tjej! Så kul med det nya jobbet, så glad för din skull! De var überfina de där i kristall, me like ö lot!
    Här kom det också en, eller faktiskt två grejer med fjädrar på, finfina grejer.
    Men de ska man inte ligga på, de ska man bara titta på...
    Visar lite senare idag ;-)
    Bamsefredagskram! Judita

    SvaraRadera
  2. Ett par crystal behöver jag nog också här hemma ; )

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Verkligen lyx! Sådana hade jag gillat också :)

    Html....vad sa du....? ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jösses vilken effektiv och driven kvinna du är. Tidig morgon och allt detta har du hunnit med redan. Vilka fina saker du har till försäljning, oh my så fina saker!

    Ha en toppenbra fredag

    SvaraRadera
  5. Ja man blev lite kär i det där kristallerna!! ;) superfina!! vad kul!

    SvaraRadera