fredag 15 februari 2013

Spanien

Nu längtar jag.
Till vi är framme.


Spanien.
Vi har varit mycket där de senaste åren.
Men nu var det nästan två år sedan vi reste dit.
Så jag längtar.

Ganska mycket.


För tre år sedan var vi där exakt samma månad.
Och nej det är ju ingen sommar där.
Men det är vår.

Vår.

Som jag längtar.


Och sol.
Mycket mer sol.
Och det vet vi ju..
att jag längtar efter typ alltid.
Jämt.

Så jag ska ta mig ur den här morgonrocken.
Jag ska pilla i mig nån alvedon och så ska jag rycka upp mig.

Hundar ska lämnas och väskor ska packas.

Sen kommer vi.
Spanien.

Sen kommer vi.

.)






13 kommentarer:

  1. Jag vill också ha sol!!!!
    Vi åker till Mallis men först den 8 juni. Det känns väldigt långt dit just nu.

    Ha det så trevligt och njut ordentligt.
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja vi ska njuta.. lovar ;)
      Ta hand om dig!
      Kram

      Radera
  2. Underbart! Hoppas ni får en toppen vecka. Själv har jag nedräkning tills vi åker. Längtar också. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. men åh vart tar ni vägen denna gång?
      Vi måste få till en Mallis tillsammans snart med! :)

      KRAM!

      Radera
  3. Jag längtar också efter värme och sol,
    känns som om det vore lösningen på alla problem.
    Bara jag får sol på mig!
    Hoppas du blir frisk NU!
    Ha det så skönt i Spanien och ha en fin fredag.

    Kramar Anna - Mitt hus på landet

    SvaraRadera
  4. Ha det så skönt! Njut och hämta kraft!
    Åh, jag vill också!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Åh så skönt det låter med sol! Måste boka en resa, så att vi har den att se fram emot.
    Fin blogg du har!

    Trevlig helg,
    Annette

    SvaraRadera
  6. Så skönt! Var i Spanien är det ni beger er till? Vi brukar hålla till nere vid Mar Menor, mittemot La Manga... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. åh kom ju precis hem från solen för fyra veckor sen....men känner en större längtan en någonsin att få möta solen igen.
    Krya på dig snabbt och ha det underbart!!

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Ah, så skönt!

    SOL, bad, värme....ljuvligt!!!

    Jag är kvar i semesterbubblan. Hade gärna fortsatt ;)

    NJUT min vän

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Spanien låter inte helt fel nu. Vi åker till Italien igen i år. Kram Nilla
    ps. lakanen är det delade meningar kring, jag gillar dem men inte maken som tycker de känns sträva.

    SvaraRadera
  10. Mys pys! Sol, ljumma kvällar, kvalitetstid och gos i massor! Hoppas ni har det bra! Kraum

    SvaraRadera