onsdag 16 januari 2013

på resande fot

Jag är visst i farten nu.
Har inte tid att stanna upp lika mycket som jag är van vid.
Så idag drar jag igen.

I morgon är det nämligen dags att checka in på hotell i Stockholm.
Äta godaste frukosten och se på folk.
Storstaden.

Ja inte bara för att se på folk.
nej det är ju Formex.
Jag ska dit!
Du?


För nu är det ju så att jag måste dit för att köpa in saker till min butik.

Ja så är det.

Och spännande minst sagt.

Kan inte riktigt vänta på det.
 vill se allt NU.

Så jag lämnar ett nystädat hus och tar mig uppåt.
Kanske vi ses där?




Och trots att snön lämnat allt utanför fönstret alldeles vitt.
Så tycker jag mig känna våren inuti.
Och den där murgrönan på köksbänken hjälper till.

Våren.

Åh vad jag längtar efter dig.

¨

Men ja.
Mässa.

Mat.

Inspiration.

 och massor av underbara människor.

det är det jag roar mig med Torsdag till Söndag.


Om det skulle vara lite tomt här inne..
ja då vet ni varför liksom .



KRAM





4 kommentarer:

  1. Jag kommer dit på söndag! Då kanske vi ses!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, kanske vi ses i gångarna! Hade varit HUR KUL SOM HELST! :) /L

    SvaraRadera
  3. Jag ska också dit på söndag. Visste inte att du hade en butik. Vilken är den?
    Kram Nilla

    SvaraRadera