onsdag 30 januari 2013

fotografera mera

Ljuset kommer.
Mer och mer.

Och jag tackar det.
Igen och igen.
Ljuset.

Idag ska jag fotografera lite..
inte hemma och inte mig själv.. något annat.
Något fint.
Och självklart får ni se sen.
.)



Jag rensar i datorn innan jag ska köra och handla.
Och trillar på den här bilden..

ni ser.

Sommar.

Sol.

Varma stenplattor i trädgården.
Blå himmel.

Jag känner längtan långt långt in i min kropp.
I varje liten nerv.
Längtan efter sommar.

 efter sol.

 eller bara lite vår.




Ja tack.

Nu måste jag handla.
Men jag tittar in igen.
Hoppas ni har en fin Onsdag vänner.
ta hand om er.


2 kommentarer:

  1. Om den första bilden var hemma hos dig så KRÄVER jag att få komma dit i sommar och bada i din pool! ;-) Gahaaaa så fint!!
    Kramar! Judita

    SvaraRadera
  2. Åhh vad härlig bild! Nu längtar man verkligen efter sommar! Så snyygt!
    Kram helena

    SvaraRadera