fredag 14 december 2012

MUSIKHJÄLPEN

Ja jag lyssnar ju på dem hela tiden i bilen, till jobbet, från jobbet, till täningen, från träningen, till.. ja ni fattar.

P3.
Musikhjälpen och min favvo Jason Diakete´.


Och så läser jag att andra bloggare gör samma sak.
De ringer in och skänker pengar.
Precis som jag.
Och du med kanske?

Jag tycker vi gör vad vi kan.. och vad vi vet såhär långt så kan vi ju bra jäkla mycket i den här världen.
Bloggvärlden.

Eller hur?

Gör så här för att delta i Blogghjälpen:
Skicka ett SMS till 72 999 med belopp 50, 100 eller 200 + din låtönskning (låt, artist och ev motivering). Eller gå in på Musikhjälpens hemsida och donera en valfri summa. 
Själv önskade jag en låt till min man.

If i Used to love you- med Daniel Lemma.
Bara han vet varför .)

Så ja så gör vi.
Och sen myser vi lite till i soffan.
(som jag även snart ska sälja, men det tar vi sen)

Ta hand om er.

K R A M 



2 kommentarer:

  1. Vilket härligt initiativ!!
    Du, du har något att hämta hos mig!... Behöver din adress :-)
    Massor av kramar!!!
    Judita

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag ringer! Och lyssnar. Och skrattar. Underbart!

    SvaraRadera