lördag 1 december 2012

julbord

Jag sitter här.
Med svetten fortfarande fuktig i håret.
Spinning.
Joråsåatt.

Det vankas nämligen julbord med grannar ikväll.
(och spinning innan kan ju inte vara fel)

Nu är inte jag någon julmats tjej egentligen men det har jag inte talat om.. är ju liksom roligt att umgås och prata skratta och dricka ett glas vin ju..
en sill och lax och så kan jag ju alltid peta i mig.
Jo mätt blir man på julbord hur man än gör.

Lovar.


Pinned Image


Det bli klänning.
klänning och klackar och jag ska försöka fotografera det hela bara det inte hinner bli för mörkt.

För som alla andra talar om snö på alla bloggar.
så nej den är inte här.
Kristianstad gapar fortfarande bara kallt och grått.

Pinned Image

Jag ska ta ett bad nu.

Sen blir det en snabb tur in till stan för en skjorta till sonen.
Mamman har liksom bestämt sig för den.. får se vad han själv säger bara.


Pinned Image

Så vi ses senare idag helt enkelt.
Nu måste jag minsann ta tag i dagen det känner jag ju.
Och hundarna sitter i princip PÅ mina fötter och ber om en promenad.. så ja liksom.
Lördag!!

Hoppas er blir underbar!

KRAM


4 kommentarer:

  1. Ha en jättetrevlig kväll....jag ääälskar julbord, kanske kan få din mat?! :-)

    Lördagskramar

    SvaraRadera
  2. Låter som en intensiv dag! Hoppas ni får en trevlig kväll med grannarna, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Du kommer att bli ursnygg i de där! Här blir det att åka in till stan och inhandla julgrejer, inte nöjd med dem jag hittade i kratongen från förra året liksom. Vill ha nåt annat.
    Hoppas du får en underbar, underbar kväll!
    KRAM, Judita

    SvaraRadera
  4. Mums, julbord! Ha en fin kväll!

    SvaraRadera