torsdag 8 november 2012

Sleep eat love repeat

Ja det var en sån dag igen.
Allt bara springer förbi.
Snabbt snabbt och nu sitter jag här och undrar vad F hände där?

Jag startade med att träna, sen körde jag ner mot jobbet med mannen och mötte upp Anna på nya Emporia.
Men man hinner inte vad man vill.
Vi pratar och pratar, kramas och jag luktar på hennes nyfödda.
Vi pratar mer och vi försöker hinna.
Men ingenting hinns.

När vi måste slita oss tre timmar senare känner jag mig ändå inte färdig.
Nej mer tid.
Vi behöver mer tid.

Hemma har jag fått paket.
Levererat hem till mig.
Så jag kan se ut som självaste Martha Stewart.
Joråsåatt.


Ja men ni ser ju.
Nu kan jag stå där på julaftons morgon och servera frukost och känna mig som en av Leilas medhjälpare eller nåt ;)

Och ja baka ja.. jag skulle så gärna vilja baka lussebullar.
Allvarligt.
Kan vara det godaste jag vet.


Förklädet var på kampanj en dag. typ 29:- ja men ni fattar ju.
Var tvungen.


Oj nu får jag ett sms.
En kompis frågar om vi ska ta spinning 18.10
ok då.

Så ja jag gör så.
Spinnar och sen mina vänner.
Sen tar jag helg!
Åh vad skönt.

KRAM

♡ 


12 kommentarer:

  1. Kanske världens snyggast husfru? Med ett sådant förkläde tycker inte jag att du ska behöva göra något alls, bara stå där. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha du är så söt. Jag saknar dig,

      KRAM!

      Radera
    2. Kära nån! Precis hur snygg som helst! Själv vill jag inte se mig i spegeln med förkläde på. Mest bara stort...typ.

      Radera
    3. kan bara instämma...*ler...och sen blir jag nästan lite stum...för självklart är du också galet förtjust i saffransbullar....jag borde ju förstått det....;)

      Kram!

      Radera
    4. ja men eller hur P, det är ju galet goda lussebullarna!!
      Kom hit och jag bjuder!!
      KRAM!

      Radera
  2. Du är så flitig. Härligt att läsa om din energi!

    Jag älskar också saffransbullar men nu äter jag LCHF så jag vet inte hur det ska bli....sorgsen för det...

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack!
      Ja visst.. mycket LCHF nu ju..
      ha en fin helg!
      KRAM

      Radera
  3. Snygg & proffsig ser du ut i förklädet:) Lussebullar...jajamensan det allra godaste bullarna!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Snygg julaftonsstass!!! Jaa jag är också sugen på lussebullar inte lussekatter dom är så torra!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det gott med lussebullar.
      Kanske tar tag i det i helgen,
      blir nog så. :)

      Ha en fin Fredag!
      KRAM!

      Radera
  5. Ibland hinner man ingenting!! Svisch säger det.

    Härligt med spinning, helg och fint förkläde!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej tiden alltså.
      Tack för att du tar dig tid och säger hej.
      Kram till dig!!

      Radera