tisdag 13 november 2012

sent

Jag ska lägga mig.
Snart.

Jag säger det om och om igen till mig själv, sagt det sen klockan halv tio.
För att jag behöver det.
Sova, slappna av.
Men nej jag sitter här.

Spinningen var bra, många tankar rensas.
Men så börjar man om.
Tänker hit.
Tänker dit.

Och spacklar en sons rum.!
Ja för i morgon tar jag tag i det med.
Måla yngste sonens rum.

Mörkt mörkt grå blev det.
Får visa i morgon.

Innan idag såg det ut så här:


men i morgon.
Grått.

Kommer bli sååå tjusigt!

Vi ses då!



8 kommentarer:

  1. JAjajaj det kommer bli såå snyggt! Med yungan rätt i mun så blir det ännu bättre :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ta nu din "yunga" rätt i mun nu :) haha

      Kram till dig!

      Radera
  2. Å vilken snygg blogg du har och inredning!

    SvaraRadera
  3. Härligt med projekt på gång, alltid kul med lite förnyelse!Blir säkert snyggt!
    Ha det gott!
    Kram Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja man behöver ändra lite ibland.
      Blir roligare så. :)

      Kram

      Radera
  4. Men i morgon grått.....det låter ju hur läckert som helst! Jag vet att jag kommer bli helt såld på det!

    Sov gott

    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst kommer det bli snyggt!
      Det tror jag med. hoppas.

      Och hoppas. att du har en fiiin Onsdag. När din väl startar ;)

      KRAM!

      Radera