torsdag 15 november 2012

pojkrum och kuddar

Jag blev färdig igår.
Med yngste sonens rum.



Och vad säger ni?
Blev det bra?
Kan säga att jag är nöjd.

Nu har det varit stjärnor när han var liten.
 Ränder de senaste åren .

Nu är det grått.

Mörkt mörkt grått och jag älskar det.




Jag hade först tänkt mig svart men efter några vändor på Pinterest och en man som sa nej så blev det den här nyansen.

Passade på att måla tavellisterna i samma färg så de liksom flyter in i väggen.

Och ja som sagt.

Nöjd.



Och som vanligt gick det undan.
Jag målade direkt i går morse och när sonen kom hem halv två var det klart.
Ja så när som att tavellisterna skulle torka.

När mannen kom hem var allt upphängt och färdigt.
Och han var nöjd han med.
Mest med att han inte behövde göra något han tror jag.. men han sa att han gillade färgen med .)


Och ja.
Fabriken är det kuddar, textil tema.

Jag har ju så mycket kuddar att ett helt fotbolls lag kan ha kuddkrig här hemma.

Skojar inte.

Och Ida hade en önskan igår om att få se sängar bäddade.

Om man ska ha överkast eller inte osv.
Och jag ska ta tag i det senare idag.
Visa kuddar och täcken och bäddade och obäddade sängar.
Det ni.


Men det blir lite senare.
Nu måste jag kamma håret lite, har ett snabbt ärende in till stan.

Hoppas ni har en myyysig Torsdag!

♡ 




4 kommentarer:

  1. Åh så snyggt det blev, misstänker att sonen är supernöjd:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja tur. att han böev nöjd, för an kan vara ganska bestämd ;)
      men ja han är nöjd och jag likaså ;)
      Tack fina.

      Kram

      Radera
  2. Det blev verkligen fint och tufft! Vilken lyckligt lottad son! (Och jag som får bäddningskurs av dig) Kram!

    SvaraRadera
  3. Superfint ! Vi skall göra om sonens rum här hemma också. Jättefin inspiration här hos dig. Kram

    SvaraRadera