söndag 25 november 2012

Isak

Söndag.
Det är en sån Söndag som är helt underbart skön trots regnet som faller tungt utanför.
helt underbart skön trots att det finns säkert 9 maskiner tvätt som borde tvättas.
underbart skön.
i2 by LovingLadyG

Jag vaknade som vanligt först.
Före alla andra.
Jag älskar de där tidiga mornarna när jag kan sitta här inne på kontoret med Bo Kaspers på Spotify och bara dricka mitt kaffe, läsa vad ni har haft för er och drunkna lite i inspiration och tankar.

älskar det.

Jag har några bilder från helgens baby fotografering.
Säg hej till Isak.
IMG_5609-3 by LovingLadyG

Vet inte vad han tänker på där, men det ser bra underbart ut i hans ögon.
Lilla lilla människa.
 så stort det är.
Livet.

Så min Söndagsbild till Fabriken blir Isak.

Nu ska jag tända en brasa, dricka en kopp kaffe och kanske spela lite spel med barnen.
För det där med julskyltning när det ÖSER ner ute.. det vette f..


KRAM!


15 kommentarer:

  1. Isak...såååå fin! och vilken bild!

    Kram

    Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh ja visst är han fin lille Isak.
      Tack söta.

      KRAM!

      Radera
  2. Åh vilken sötnos! Och så fin bild du har tagit på honom!
    Vi hoppar nog julskyltningen här med även om det inte regnar här... Roligare när barnen var små...
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack. och nej eller hur.. julskyltningen var inte såå rolig, mysigare att stanna hemma och ända ljus ;)

      Kram

      Radera
  3. vilken sötis och vilka fina bilder!
    Ha en mysig söndags kväll

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Men vilka fina bilder på den lille prinsen! Magiskt med bebbar... Och julskyltning i regn går fetbort! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det magiskt med bebisar.
      haha och ja julskyltning i regn går FET bort :)

      Kram

      Radera
  5. Vilken underbar bild du tagit på en superfin en:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Isak är den goaste baby jag sett på länge! Underbar bild.

    Kram
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja han är bra söt lille Isak.
      Tack snälla.

      Kram kram

      Radera
  7. En underbar bild. Det känns som han har hela livets magi i sin blick....

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh ja Kicki, visst ser det så ut.. som att han bär på en hemlighet vi inte har en aning om..

      Kram till dig!!

      Radera
  8. Åh, vilka fina bilder! Söta, goa bebisar går bara inte att få nog av. Ögongodis!

    SvaraRadera