fredag 23 november 2012

busy bee

Det är Fredag.
Jag vaknar med världens stelaste axel.
Men det gör ingenting.
Det är Fredag.

Jag blir så rörd av er.
Ni är så helt underbara!
tack för alla fina ord igår.
Ensamheten blev genast så mycket mindre.
Rörd av er.



Idag är det Fredag.
Fredag och jag ska spinna nu på morgonen,
(inte gråta bara spinna .)

Och sedan väntar Malmö.

Först lite lite jobb med mannen.

Sen bara roligt.
Sen bara staden.
kaffe, shopping tråna i fina skyltfönster och suga i mig lite mer "storstads feeling" än jag kan få här.

I min lilla söta småstad.

Det vankas middag med en kär vän.
bebis fotografering och rödvin.
Kanske kan kallas Fab Fredag!?
Jo minsann.

Fredag mina vänner.
njut av den!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Tycker verkligen att det låter som en riktigt FAB fredag:)

    Må så gott...Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick en riktigt FAB fredag i stora staden!
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Härligt! Fab fredag och en fab weekend!

    Kram!!

    SvaraRadera