torsdag 11 oktober 2012

moodboard

De har ett nytt tema på FABRIKEN
Och jag sa ju förra veckan att jag skulle ta tag och vara med.
Kanske.
Och idag är det moodboards.
Tema höst.
Jag ger er två.

bilder av mig och från Pinterest

Den första.

Är Hösten för mig.

I färgen och med kaffe, vin, middagar, foto och pyssel.
Typ så ser den ut.
För mig.

inuti.
Där ser den annorlunda ut.


Kanske mer så.
Med grå känsla.
 och lite kyla som behöver värme.
Med snurrigt huvud och känslor.
Massor av känslor.
 

KRAM


2 kommentarer:

  1. Oj vilka fina moodboards du gjort! Gillade båda! Är det dina foton på första eller är de hittade på pinterest, tagna av någon annan?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. hej H!
    Det var mina och Pinterest på översta.
    Nedersta bara Pinterest.
    Tack snälla!

    KRAM!

    SvaraRadera