lördag 25 augusti 2012

vaken och taggad

Ja jag är ju det.
vaken.
Något sånär iallla fall :)
Dottern fick mig att starta en film med henne kl 22, vilket ju inte tillhör vanligheterna för henne och inte heller mig.
(har en man som somnar ifrån ALLT efter 22)

Men vi la oss alltså på tok för sent.
halv ett på natten är toksent.
Eftersom jag idag skulle upp 6.
Men jag är vaken i alla fall.

Nu har jag gjort det andra jag skulle hinna innan jag skulle hinna det jag ska göra nu.
Dvs dricka upp mitt kaffe och köra till spinningen.
Träningsutmaningen ja...
den är stenhård.
VARJE dag i 30 dagar.
shit majj gadd och allt annat som kan tänkas sägas.
Men jag lovar mig själva att klara det.
Lovar.


jag har laddat hela mobilen full med påminnelser jag kan inte, ska inte, får inte komma undan.

så enkelt är det.

Jag kommer tillbaka senare idag.
Ta hand om er.

Kram

2 kommentarer:

  1. Wow vad bra gjort! Hihi, jag körde intensiv zumba men inte i 30 dagar:) nu blev iaf jag peppad att träna. Ha en fin lördag! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad bra! att du oxå blev peppad menar jag!
      Idag är det styrke som står på schemat här ;)
      Kram

      Radera