onsdag 15 augusti 2012

cellskräck?

Jag försöker förklara min rädsla för att dyka/snorkla.
Och det ända jag kan få det förklarat på är just cellskräck.
Typ klaustrofobi fast tvärtom.
Jag bli helt livrädd.
Det är för mycket liksom.
Men känns som när jag är instängd i ett trångt utrymme.
I ett stort utrymme. (??!?)
På samma gång.
Knepigt det där.


Så medan pojkarna och mannen och kanske dottern snorklar och tittar på fiskar så ligger jag nog och läser en bok.
Eller köper en kaffe.
Eller kanske ett par fina "slappar-brallor" med långt grenhäng som alla här ser ut att ha.
Typ så gör jag nog idag.
Och ni då?
Vad gör ni?


4 kommentarer:

  1. Hur GLAD är inte jag nu då??! JÄTTEGLAD!!
    Glad att jag hittade dig och din blogg! Wow! Så härlig läsning, fina bilder och ljuvligt hem. Nu stannar jag här en stund och kikar runt!
    Kram, Judita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh vad glad jag blev av att läsa detta!!
      Att du är glad över att ha hittat hit gör mig tok glad;)
      Hoppas du kommer tillbaka;)
      Kram

      Radera
  2. Vännen...vi är lite lika i mycket du och jag! Får fullkomligt panik när jag snorklar. Det funkar inte.

    JAg gör som du...läser en bok och bara njuter av allt annat :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jag säger ju det. Vi är samma lika liksom;)) och ja jag solar istället;)
    Kran

    SvaraRadera