måndag 9 juli 2012

klippa gräset

Det är det jag gör.
Klipper gräs, funderar på att rensa ogräs, hoppr studsmatta, tvättar tonvis med tvätt och dricker körsbärs cola.
Japp det är det jag gör.
Tränat har jag oxå gjort, och hälsat svärföräldrar välkomna.
För nu är vi hemma igen.
Hemma med poolen full av barn som skrattar och leker och hundar som ligger och drar sig på sina favorit platser.
En svärfar som kollar på bilen utanför och en svärmor som sitter i skuggan med sina två hundar.

Jag är hemma och jag njuter.
Helgen med gocarts var bra, vädret var med oss och två priser fick följa med hem.





Nöjda pojkar och nöjd mamma.
Och snacka om att det var en lycka att sova i min egna säng.
Älskar den.
Fullkomligt.

Nu ska jag starta grillen.
korv med bröd till barnen, filmjölk till mig.
Som vanligt igen alltså :)



Tittar in igen senare.
Nu måste jag gå och orda lite med svärföräldrar och starta grill och så..

KRAM

1 kommentar:

  1. Man älskar sitt hem mer än någonsin när man har varit iväg. Särskilt när man har legat på camping.... Jag har en vecka kvar och njuter nu av Karlskrona, men sen är det hem ljuva hem igen.

    Och du, visst kördes den coola husvagnen av en blå raggarbil. Två mustaschprydda herrar var det som hade den. Tuff som attan! :) :)

    Kramar

    SvaraRadera