tisdag 17 juli 2012

INSTAGRAM

Ja det med.

Vissa frågar.
Undrar.
Har du inte det?
Vet du vad jag menar!??!

Och jo jag har haft Instagram i över 1,5 år.. så jo jag är precis lika förälskad och frälst i det som alla er.
Men jag har inte vetat..
om jag skulle behålla det för "mig själv" eller synas där med.. ;)
Tog ju bort min Facebook i november.
(och nej jag saknar det inte alls faktiskt)
Så jag visste inte hur jag skulle göra..
men för att ni inte ska tro att jag är helt knäpp och omodern och tråkig så..
Nej jag finns där.
Och jag heter lovingladyg så vill ni.
Kan ni.
Adda mig där :)
















Jag har galet många bilder på allt och ingenting bara så ni vet;)

Kram


7 kommentarer:

  1. Instagram - hade ingen aning det ens funnits så länge?? Haha, jag är rätt ny..
    Jag grunnar på en sak, har nu blogg FB OCH Instagram och de blir liksom FB som jag inte orkar ha koll på. Vad var anledningen att du stängde din sida?
    Undrar Sara

    SvaraRadera
  2. Ja bilder det får man inte för många av :) Jag följer dig from NU!
    Va härligt att åka till Italien, The land of love, Ja här kan man ju inte lite på att det blir sommar :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. ohh ja vad kul!
      Bilder är kul ju!
      Och ja Italien.. har du tips så bara ös dem på mig!

      Kram

      Radera
  3. Mina ungar har använt det länge och tycker jag är en fjortis som skaffade Instagram för ett tag sedan!

    Men det får de kalla mig för jag gillar det. En snällare och mysigare version av fb!

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag håller med.
      Som alltid!
      :)
      KRAM!!!

      Radera
  4. Svårt det där vad som är privat och inte. Själv har jag valt att hålla fb privat men vi får se hur länge det håller! Då addar jag dig på Instagram nu. Har också haft det länge men älskar det fortfarande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det svårt.. och nej facebook har jag jag skippat helt.
      Ses på Insta då!
      Kram kram

      Radera