söndag 10 juni 2012

kaffe och möblering

Jag sprang.
Dubbelt upp med träning idag alltså.
Först med min nya Nike-ap som ni måste testa.. grymt bra.

Och efter vi sprungit.
Ja jag säger VI.. för idag, hör och häpna (farmor uttryck jag vet;) så fick jag med mig mannen!
Solen sken och skönt var det.
Duktig kände jag mig.

Sen sa jag att jag skulle flytta runt lite möbler.
Och det gjorde jag.. mannen han säger inte mycket alls.
han är van.

Jag ville ha regissör stolen vid matobordet i väntan på mina Eames.. som NEJ fortfarande inte kommit!!?
Så det blev tomt.. och en av mina "vulgo" stolar fick flytta dit.
Den och ett litet bord.
Och se lite bibliotekiga ut..




Ja där kan jag ju sitta och läsa.
Dricka kaffe.
Äta choklad.
Eller inte.

det visar sig ;)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar