torsdag 14 juni 2012

fint som fan

Jag ska snart dricka vin.
Snart.
Ska bara..
ja ni vet.
Men i alla fall ska jag bara titta in här.. och bara typ dö lite lite grann i "fint som fan" nerven när jag kollar in hos den här damen och ser den här bilden:


för hallå liksom.
Allvarigt?!
Jag ljuger inte nu.. men detta är de snyggaste skorna jag sett.
Spara spara spara nu alltså.
För de ska visst vara ett par Louboutin.. så joråmenvisst. :)

Så jo de fick ni se.
Så att ni oxå kan börja spara.. eller spendera eller bara titta och njuta lite. :)
Och så får ni se detta med:


från min PINTEREST
Och varför jag visar er detta?
Jo men samma sak.. typ dö lite.
det råa materialet, de lugna färgerna, det lena och det hårda.. ja men bara för att det är fint som fan helt enkelt.

:)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar