lördag 7 april 2012

Och hur går det då?

Med påsken menar jag.
Vad gör alla?
Jag är såklart propp mätt och ligger just nu i en säng raklång och försöker liksom göra lite mer plats i kroppen för all mat som trängs där inne.
Alltså.

Jag har haft en trevlig vistelse här i norr men i morgon beger jag mig ner till slätten igen.
Hemma liksom. Man längtar ju allrid lite hem när man är borta.
Jag gör i alla fall.




Vi hade en mysig kväll hos min syster igår, badade tunna, frös fingrar och tår av oss ute vid grillen ( allvarligt!?? Våren?? Hallå?!) och skålade i rödvin och godis typ.
Ha godis ja.. Jag gjorde som jag sa igår i alla fall , åt mycket godis. För mycket. Precis som vanligt.

Idag? Idag har vi gått omkring och undrat när vi ska ta tag i nästa grej typ men ändå inte vetat vad.
Lång frukost, spring runda, hund runda, kaffe, godis igen och så påskmiddag och långpromenad.
Och då är det där vi är nu.
Proppmätt och raklång i en säng i ett rum där min man en gång bott och sorterat bland VHS-band det är jag säker på.

Och ja! Pusslat med pusslat och spelat spel med.
Inte illa alls va?;)









Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar