söndag 8 april 2012

det där med att vilja ha Knut

Ja jag vill ha honom.
KNUT
Det är fin fina Jennifer 
som minsann fått för sig att låta någon av oss vinna honom.
Och vill man inte det så säg!!??

Kolla:

Ja men jag sa ju det,
Man vill ha en Knut helt enkelt.
Så gå in på hennes sida och tävla vettja.
Men vinn inte snälla för det vill verkligen jag göra!

Vi är hemma nu föressten!
Och som jag sa innan.
Home is where the heart is.

Så nu kollar jag lite foton, och med lite menar jag just det.
LITE.
Kameran hade visst dåligt med batteri och laddaren? Ja men den var ju såklart i Skåne och vi i Västmanland. vad trodde ni liksom.

men här har ni en bild.
Från min systers trädgård, så mysigt.. och det var verkligen det vi försökte i alla fall.
TÄNKA vår, för den var inte så närvarande att vi kunna känna den.. så vi nöjde oss med att tänka på den.
Think spring and laugh with the best!

Japp.
Helt ofixad bild med föresten, orkar inte starta något fotoprogram såhär sent, blir lätt att jag sitter här för länge då.
Och det är ju just det jag inte ska för jag är typ skit trött och måste mysa under en filt i soffan innan jag ska bege mig till sängen.
Jobb i morgon.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar