tisdag 24 april 2012

EAMES

Jag har inte tid egentligen.
Med att blogga menar jag.
i dag alltså inte alltid :)
Jag ska typ sitta i bilen redan för att köra ner till Malmö men nej jag måste in.. en liten runda.

Hej.!

För att säga hej till er.
Och be om hjälp.
Svart bord, vitt kök, blanka detaljer, grått stengolv, vita väggar,
natur toner lite här och lite där.
Svarta skåp och vita skåp..
stolarna?




Ja stolarna.. de som jag ska beställa typ NU.
Ska jag väl ha med träben?
det är det jag tänkt hela tiden i alla fall.
Vita med träben.
För inte ska jag väl ha metall?

 Blir väl för stelt.. har ju redan haft allt i krom innan.. dags att byta?
Känns som de i trä är snyggare.. visst?

Och jag ska väl inte ha svarta?
näää...?

Åh ja men ni ser.. vaddå beslut Carola.. hört talas om att ta ett beslut!!??

Jag beställer dem nu.
Vita med träben.

Jopp.

Och sen jobbar jag.
Till 20.00 så vi ses i morgon igen.
ta hand om er alla fina!

KRAM

1 kommentar: