torsdag 1 mars 2012

grey zone turning black


Jag är lite tristare idag.
Jag vet inte om det var våren som tog min kraft igår eller vad det var men idag är det ganska grått och i själen lite svart.
Oj låter lite väl dramatiskt kanske men det är ju sån jag är.



 Men ni ser beviset på våren här ovan.
Videkissar på RIKTIGT.
Så söta, små och lena.
Allt annat än vad jag är idag ;)



Jag ska tvätta.
Tvätta är det som en mamma och fru måste göra mest av allt tror jag.
Tvätten tar på riktigt aldrig slut i det här huset.
Ska kanske sluta köpa kläder till familjemedlemmarna?
En tanke värd att tänka.. 
:)


Idag skiner ingen sol in genom mina fönster.
Trist men vi ser i alla fall inte skiten lika väl.
Något positivt eller hur?



Jag var på väg att äta upp sonens lakritsfiskar till frukost men hejdade mig och tog en kaffe som vanligt.
Träning var det ju!! Träning!!

åh ja det måste jag med.
Träna och tvätta.
tjohoo!!

Ta hand om er idag!
Vad hittar ni på mellan jobb och tvätthögar?

KRAM

1 kommentar:

  1. Hjälp, vågar jag säga att min man sköter tvätten hemma hos oss!!! Han fick välja uppgift när jag började jobba efter tvillingarna och då valde han tvätten...det tog lite tid att lära honom men nu så!!

    Ha en fin torsdag...imorgon är det fredag :)

    SvaraRadera