fredag 2 mars 2012

det där med att mysa..

Ja de är ju verkligen bra för kroppen.
Myset.
Jag träffade min kompis Nellie på stan idag för lunch.
Gott var det och TREVLIGT.
Efter det var det barnen och jag hem till huset, jag kunde inte låta bli dammsugar'n tyvärr.. så det blev liite städning och sen har vi bara MYST.

Mellis och kaffe i solen!
DET är bra om något.

Om själen är med vill säga.
För vissa dagar finns ju allt där framför oss men ändå kan vi inte lyckas få oss själva till att njuta.
Konstigt det där.. hur vi funkar.
Men idag är i alla fall en BRA dag.


Och har man en sån här fin pojke som ser på en sådär..
ja då blir dagen bra.
Mycket bra.




Den tjejen..
 som får honom..(eller killen för den delen vad vet jag) hjälp vilken goding de skaffar sig.
Och hjälp vad många de kommer vara.. som jagar denna killen.
Säkert.
Min kille.
Än så länge.

Nu ska jag ta en kopp kaffe till i solen.
Vad har ni för er?

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar