söndag 5 februari 2012

tiden går

Ja hjälp
idag var en sån dag.
När tiden inte fanns för mig.
Inte tillräckligt.
Jag hann inte allt, hann inte er.
Jag gjorde mina naglar, åt frukost med en älskad och saknad vän.
Snön föll över hela vår stad, alla gator var vita, alla träd var vackert tunga av tjock fin vit snö.
Det knarrade om bilen när jag körde iväg.
Kallt. Fint.

Jag hann hem, hem och bakade ett bröd som visade sig bli katastrof- jag ger upp surdegsbakandet. 
Skit.
Hann göra en fruktsallad, sen kom vi på att det skulle bli bio.
Mästerkatten.
Alla på plats, popcorn tills vi nästan kräks.
Skratt.
 En hel familj trötta.
Hemma.
Hundar.
tvätt.
mys.
Per Moberg.
Mat.
Sovdags.
Mammabad.

Nu. ER!
Nu hade jag lite tid för det jag faktiskt gillar mycket.
ER!
Jag ska strax befinna mig i soffan och se på RUM DIARY med han ni vet..
Jompa depp! Det ni! :)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar