måndag 6 februari 2012

drömmar?

Har ni några drömmar?
Storslagna drömmar?
Vad är det alla drömmer om undrar jag...
varför jag undrar är såklart för att jag själv inte har en aning om VAD jag vill eller VART jag ska.
Det är så lätt att romantisera allt.
Men allt blir ju vanligt, allt blir vardag.
Eller?

bilder från vårt tv-rum.

Jag känner en liten stress över vad jag ska göra i mitt nästa steg i livet.
Vad händer nu? Vart ska vi nu?
Jag har ju som sagt slutat i affären där jag sålde möbler, jag jobbar numera bara hemmifrån igen med att hjälpa mannen med hans jobb, men detta är ju bara tillfälligt.
För något jag vet säkert är ju att jag behöver det sociala.. jag kan inte jobba ensam hela tiden.. jag behöver folk.skratt.ord.ansikten.

Så vart ska jag nu?
Tror ni att någon på eventet på Lördag kommer komma med en räddning?
Ooo det hoppas jag!

Nu ska jag till gymet i alla fall.
Vad gör ni?

KRAM

1 kommentar:

  1. Drömmar?
    En gång drömde jag om en get, en hink keso, gummihandskar och en lövräfsa.
    Mer än så tänker jag inte berätta.
    Men DET var en storslagen dröm!
    Vaknade alldeles svettig, och med kramp i båda vaderna.

    / Adrian

    SvaraRadera