måndag 13 februari 2012

snö och sol

Det blev ju en riktigt fin dag  idag, solen sken högt på himlen hela dagen och jag var tvungen att ändra planerna.
För inte kan man väl låta ett sånt vackert väder bara "go to waste" ?
Nej minsann.


Jag skyndade med mina ärenden, och gymet fick bli mattan i hallen med min kettlebell.
Svettigt värre men som sagt det är något som MÅSTE göras.
Efter det var det dags att ta med hundar och hämta barn.
HAVET.


Jag packade med varm choklad och mackor, en varm filt och kameran.
Och vi hade en superduper eftermiddag.



Ni får inga jätte fina bilder tyvärr då det var på tok för ljust för att fota.. men vackert så det kändes i hela kroppen det lovar jag!
Hoppas ni har haft en mysig Måndag.



Och jo en sak till..
lekte med en ny "header" vad tycker ni ?



KRAM!

3 kommentarer:

  1. Vilken eftermiddag! DET är kvalitetstid, det! Fin header, men jag som tyckte du hade en sån snygg nu! ;)

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag plötsligt en sån där "jag håller med" typ!!! Men din header är jättefin även om den nya tilltänkta också är jättefin!!

    Vilken dag ni haft! >En sån lever man ju på länge!!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hmm ok då kanske jag håller på den gamla ett tag till.. men ni har ju inte sett den innan så ni har ju inte heller hunnit tröttna ;)
      Tack fina ni!

      KRAM

      Radera