lördag 18 februari 2012

MIRAKEL

Jo men visst, jag har inte under några omständigheter glömt min nya bekant Björn Ranelid.
Jag sa ju förra Lördagen att jag skulle rösta på honom och jag är en tjej som står vid mitt ord.
Jag röstade minsann och ja men visst.. det gjorde vi kanske alla?
För vidare gick han ju.. mannen med orden.
De vackra orden.



Här är han i all sin glans, förra Lördagen på börshuset i Malmö, detta kortet är taget precis i en paus då jag och Lotta  (som ni ser på bilden) tog följe med fröken Coolaanna och fröken Aratorp över till stationen för ett mellanmål (även Ranelid själv beställde en macka) 
Ja vad säger man.. den mannen.

Men annars.. den här melodifestivalen.. jag ser ju aldrig på sånt här annars.. men idag var jag ju tvungen.. lovar man en Ranelid så ja då får man minsann sitta där i soffan.

Men vad hände då..?
Jo jag blev förälskad i MOLLY!
Vilken tjej.. 19 år, vacker som få och bra var ju låten!!

ringde två nummer ikväll alltså.. måste erkänna.

Nu ska jag mysa upp mig i soffan igen..
vet inte hur många mil jag måste springa i morgon för den här dagen har jag gått helt bananas på kalorier, alldeles för många, jag är lätt inte värd dem.
Men men vad gör man... 

Hoppas ni har en fin fin kväll.

KRAM

1 kommentar:

  1. önskar att fler vore som Björn ......*ler ...och håller alla tummarna för Molly ...känns som det är dags för denna lilla bedårande, kompetenta varelse att få bli riktigt stor nu...


    Mumsa på ;) ...*ler

    Kram från Göteborg

    SvaraRadera