fredag 10 februari 2012

malmö nästa

njae typ snart i alla fall..
måste dricka lite kaffe först.. packa väskan och ladda kameran.
haha ja fatta.. vi kommer sitta där som ett gäng japaner som min vän Lotta
skrev.. med kameror i allas händer. Galet.
Och vem är det som skall kolla bilderna sen? alla vi som var där! :) haha
men men spännande är det.

Sonen är hemma idag igen.. pust och stön och allt vad det kan vara.. men han är nog lagom frisk till att jag lämnat huset så att pappan får en fin fin helg med barnen! :)

Och vad skulle jag nu ha på mig på kvällen?
hmm.. ja.
Jag funderar på detta:

Eller nej jag funderar inte.. det är vad jag packat ner.
det måste det bli.. annars står jag där och velar på kvällen :)
Har packat ner en svart klänning med som jag isf outar med de grå jeansen.. eller med dessa svarta..
ja ni ser.. ingen koll alls ju :)
Skorna är höga men sköna så de får hänga med hela dygnet.

Nu ska jag köra in till stan och köpa en svingod kaffe.
Sådetså.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hittade precis hit via "creando" och kommer garanterat tillbaka ...lägger mig till som följare....och ha det riktigt roligt imorgon....här har du en som kommer kolla in era bilder ....ja,javad är en bal på slottet...*skrattar.Nästa gång ska jag knippa en biljett med.

    Kram från Göteborg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oo hej Pernilla. Vad glad jag blir att du hittat hit. Och att du förhoppningsvis stannar!!
      Och ja eventet.. Helt galet nästa gång måste du med!!!
      Kram

      Radera