torsdag 9 februari 2012

hello saferide!

Ja men visst.
Jag är ingen tjej som sticker ut så mycket jag inte..
har ju berättat att jag aldrig skulle kunna komma prasslande i en Walla kjol eller i en av de där Odd Molly koftorna heller för den delen.. känner mig som en mormor.. jag kan helt enkelt inte bära upp dem.
Jag skulle se ut som en .. hmm nej jag vet inte. kan inte.
Inte heller kan jag vara nån sån MODESLAV jag liksom faller för trender jo det är klart.. det gör jag.. men kan inte gå fullt ut.. kan liksom inte köra catwalk grejen fullt ut.
Jag är ganska simpel helt enkelt.. men simpelt är väl fint det med?
Jag kollade just igenom vad som skall kläs på denna pösmunkskropp nu till helgen och på dagen luftar jag nog detta;


grå jeans, en svart (eller ev vit) skjorta och en svart  stickad tröja på det.
Funkar?
Halsband gillar jag.. blir nog två den här speciella dagen!
Och några armband på det sen är jag så mycket "fit-for-fight" som jag kan bli.
Mer än så är jag inte.

Tröjan är ny btw.. hittade den ensam på en hylla i affären.. jag gillar verkligen dragkedjorna på ärmarna..
vart? jo den kommer från VILA och den var på rea med!
150:- kostade den.. det ni!
Säg inte till nån bara.
 Att jag går omkring och är så "billig" :)

På kvällen..?
haha ja det ska ni få smakprov på senare..
Men en annan sak.. jag ska ju ner till Malmö redan i morgon.. ska man ha en outfit till alltså..
oj oj vojne vojne..

KRAM!

4 kommentarer:

  1. Men du kör höga klackar! Då är du hemma :) Själv kör jag platta skor. Alltid gjort. Börjar bli rädd att man inte blir insläppt då... Kramar Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja dessa är höga men konstigt nog bekväma! :) men kör platta.. vi gör som vi gör liksom! hha oh jo insläppt blir du nog ska du se!
      Ses då!! KRAMAR!

      Radera
  2. Enkelt är snyggt!!! Ses på lördag;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! ja jag kör på det enkla.. ses där!!
      KRAM!

      Radera