onsdag 1 februari 2012

hobby

har ni någon hobby?
Vad gör ni i så fall?
vad är det som ni gör en Torsdags kväll efter jobbet som får ert hjärta att slå lite extra.. eller på helgen n'r ni har all tid..?
Jag frågar för jag skulle behöva en hobby.
En hobby utanför data och hemmet världen.
Tips?

jo jag målar ju.. det är ju en hobby..
målar hur som helst vad som helst..
i dag målade jag denna:





kanske var det en liten bit av mig i den tavlan.. kanske inte.
Men ja det är en hobby jag har..och ni?
vad gör ni?
rider? virkar? bakar surdegsbröd?
Jag vill veta!

KRAM

4 kommentarer:

  1. Jag tränar gärna. Det kan kanske betraktas som en sorts hobby. Men hemma, en torsdagkväll, ja då kan jag hamna med photoshop där jag leker. Jag skapar webdesign. Verkligen på amatörnivå. Men det är ganska meditativt och roligt.

    SvaraRadera
  2. Du har ju en hobby då! Fint måleri ju :) Själv ägnar jag mig åt allt som sysselsätter händerna. Syr, virkar, stickar, klipper, klistrar, fotar....

    Och snart ses vi! Kuul!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Välta kor?

    Bygga en igloo av jordnötter?

    Slicka sig själv på armbågen?

    Jonglera med motorsågar?

    Bli partiledare för Socialdemokraterna?

    Dränka en fisk?

    Ta gisslan?

    Lägga färgglada strumpor i nån annans vit-tvätt?


    Se där ja... en himla massa bra förslag!
    ;) /Adrian

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah underbara människa!
      tack för att du får mig att skratta på ett sånt där knasigt vis!
      KRAM

      Radera