torsdag 16 februari 2012

Bara brunt

Jag vet att jag alltid varit grå.
Svart, vitt och grått har varit mina färger i ca 10 år nu.
Ja alltså på inredningen.. men efter vi kom tillbaka från Spanien förra hösten ville jag helt plötsligt ha lite mer jordnära toner kring mig.
I Spanien är de väldigt duktiga på att blanda in just trä mitt i den stela, kromade, vita..

När jag ser runt i mitt hus nu så märker jag att det inte alls är svart/vitt längre.
Sofforna som jag köpte förra hösten är ju beiga de med.
Det tar sig.
















Ja det var ett urval av mina bruna saker.

När Plaza fotade här hemma var allt bara vitt,vitt, grått, grått krom och kantigt.
Annorlunda nu.

Ser ni mitt nya Iphone fodral föresten?
Det var det jag och sonen roade oss med igår.. sydde på maskinen här hemma.. jag fick ett i skinn.. brunt.. så tjusigt så.. längtar till det blir lite lagom nött och sletet.. (skånska) precis som mig själv..
lagom nött, skamligt sleten.. :)
Nu ska jag till gymet, så man har rätt att åldras idag med, med värdighet.
Alla barn är friska.
Solen skiner.

"DID YOU THINK ABOUT IT?
DID YOU POUR IT IN AND POUR IT OUT?
COULD YOU LIVE WITHOUT ME?
DID YOU EVER REALLY HAVE A DOUBT?"
-EMERSON HART


Ta hand om er idag!
KRAM!

3 kommentarer:

  1. Visst blir det mer jordnära med brunt! Jag själv är vit, vit, vit men har börjat fylla på med beige och lite annat smått och gott!!

    Plaza...åh, har du inga bilder du kan bjuda på!

    Ha en fin dag bland gym-monster (!) och åldrandet!!

    Ps...fint iPhonefodral <3 Mer sånt :)

    SvaraRadera
  2. Sååå fint iPhonefodral! Och så fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder och super fin inspiration!! :) O iphonefodralet ser jättefint ut :)

    Kram sötis

    SvaraRadera