onsdag 25 januari 2012

solsken och kaffe

Jag har sprungit. 
Jag har lämnat barn i skola.
Jag har suttit vid datorn och jag letar fortfarande efter matstolar till vårt svarta bord.
Snälla tips tack!!

Jag skulle ta en kaffe.. började städa i skåpet.. 


jag är förälskad i mina fina "burfitt koppar"
visst är de fina?
Fotade lite tillsammans med Ikea skålar.



de enda negativa med kopparna.. om vi nu ska vara såna..
de är tok heta att hålla i.. ja alltså HETA i varm bemärkelse och inte bara rent utseendemässigt :)

Men jag bränner gärna fingrarna lite bara jag får ha dem liksom :)




Nu ska jag fortsätta göra fint i skåpet, efter det är det tänkt att jag ska hinna städa undan lite i barnens rum 
( jo de städar själva men de RENSAR inte ;)
Efter det har jag en del jobb.. men solen skiner i alla fall!
SKÖNT!

KRAM!

PS. är det många som ska till Emmas Blogg event? 
jag är nästan lite nervös.. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar