onsdag 25 januari 2012

pojkrum






ja nu var ett rum rensat.. pust.
Mycket kvar...
nu måste jag nog ha en kaffe.. sen kommer barnen hem och då blir det nog inte så mycket mer rensa kan jag tänka mig.

Fick ett sms för ett tag sedan:
"shit nu är du väl nervös?
vad ska du ha på dig?"
ehh.. ja visst.. angående eventet jag ska på..
Emma ni vet :) en kompis undrade alltså vad jag ska ha på mig.
Ghhaaa.. det hade liksom jag försökt förträngt.. det är ju som sagt lite som att gå på en stor fest ..
en fest man inte annars är på.

Ni vet som när man gick på högstadiet och de slog ihop ett disco där ALLA högstadieskolor skulle komma samtidigt.. shitabalajka liksom.
Ja men ni fattar väl?
Man är ju lite smått svettig i handflatorna.. kommer jag gilla nån där?
När de finns på RIKTIGT!? och jo det är klart jag vet att jag kommer gilla dem..
 men det allra viktigaste..
kommer de gilla MIG!??
Galet det här..
Så jomenvisst jag sitter här nu och funderar lite smygande på vad man ska ha på sig..
ja för ni fattar att det är liksom ett gäng (inte gäng mer en hel befolkning)  med überschnygga brudar som kommer vara där.. ni vet.. de är liksom så trendiga och medvetna.. och så ska jag dit..
och jag .. ja jag..??

Dagen innan ska jag träffa Lotta med, som ju känns som min kompis.. men vi har ju aldrig träffats!
Så även där känns det så där nervigt.. och jag ska vara.. vad.. 32?? trettiotvåår!! och är nervös.
jaja jag bjuder på det.
Spännande är det i alla fall och jag tror det kommer bli alldeles underbart!

KRAM


1 kommentar:

  1. Nervositeten växer vi nog aldrig riktigt ifrån! Det går säkert jättebra för dig och givetvis kommer de att gilla dig! :)

    Och vad roligt med en inblick i sonens rum! Så fint :)

    SvaraRadera