måndag 2 januari 2012

Och nu då?

Godmorgon!


Det ni ser på bilden är mitt hår denna morgonen.. vet inte vad jag gjort under natten men det ser ju verkligen ut att ha gått hett till :)
Haha ja jag ser ut som en skatbo hela jag idag, men det är ok..
lediga jag och barnen.
Lars sjunger högt i vårt hus och jag har fortfarande morgonrocken på.
hundarna sover och kaffet är hett.
Mysig och skön morgon.. springtur väntar.
Det är 8 grader varmt ute!
Man skulle kunna låtsas för sig själv att det är vår.. springa ut med lätta steg och välkomna våren hit NU!
Visst?

Vi har ju nästa vecka som väntar uppe i Sälen, efter det vill jag ha VÅR!
Tänk vad mysigt med små blommor igen, små knoppar på de kala träden och fågelkvitter.

Vi tog en tur i skogen igår, kändes mer som höst än vinter




Skönt var det i alla fall och jag vet att många tycker det är skit trist utan snö.. men nej.
Me happy! 


Nej nu på med skor och springa en runda, 8 km för att vara exakt.
Vad gör ni idag?
I morgon är det dags för min tävling här inne!!
Håll utkik!!

KRAM!


1 kommentar: