tisdag 31 januari 2012

när du blir stor?

Vad ska du bli när du blir stor?
jag har ju ingen aning..
"jag vill inte bliva stur" tror jag minsann att Pippi, Tommy och Annika sa när de svalde de där ärtorna..
jag kanske aldrig skulle ha blivit stor.. kanske skulle ha hittat de där sablans ärtorna.. och käkat upp dem fort som fan.

Utan ärtor.. jag är här.
Jag är vuxen nu,
Vad ska jag göra? 
vad ska jag bli?



Ingen aning.
På riktigt.. ingen aning.. om jag fick välja precis VAD som helst..
ingen aning.

Kanske något med inredning, stylist, foto, kanske inköpare.. dekoratör.
Kanske något inom träning?
Kanske jag borde jobba med utvecklingsstörda?

Nej men jag vet inte.
Hjälp mig.
Kanske en stor fin dörr öppnar sig för mig på Lördagen på blogg eventet..

för där samlas ju alla.. alla galna, underbara, inspirerande bloggerskor på ett och samma ställe.
Helt galet.
Nervöst galet.

Tisdag.
Ingenting planerat.
Bara Tisdag.

KRAM




2 kommentarer:

  1. Ja men det är ju precis så det är för mig med. Jag har ingen aning om vad tusan jag ska bli när jag blir stor, eller större är det väl som gäller i mitt fall, Bläh.
    Visst får vi hoppas att vi får en massa nya idéer på eventet. Vi får köra lite brainstorming och komma på en massa fantastiska saker som vi ska göra.
    Nu ska jag till gymmet, inte du??
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo gymet blir det! Tack gumman.. fick mer ork nu! :)
      KRAM!

      Radera