fredag 9 december 2011

Och så har jag torskat även jag

Hej på er!

FREDAG idag, då ler ni lite extra i dag va?
Ni köper kanske hem lite blommor? Kanske städar lite extra?
Jaja vad ni än gör så är detta en LEDIG Fredag för mig och jag gillar det.
Springer runt i min gamla "sletna" (Skånskt uttryck) rolling Stones t-shirt och grå mjukisbyxor här hemma och plockar och donar.
Lyssnar på Taio Cruz på hög volym och ful dansar mellan varven.
:)
Jag ska in till stan och skaffa lite klappar idag när barnen är i skolan.
i går köpte en jag en GALET fin klapp till mannen.. ohh så glad han kommer bli.
Och det var när jag köpte mannens klapp som jag torskade dit.. jopp sörru.. jag köpte horn.
Ni vet jakt horn.. inte äkta nu.. utan bara som en inredningsdetalj...


Och pälsfilten de ligger på.. LÖVV it.
Gillar ni dem?
Köpte hornen, en filt och en kudde i samma päls.
Så snart ser det ut som jag bor i en fjällstuga i Colorado eller nåt kanske.. men jag gillar det.
I alla fall nu och kanske en dag eller två till. :)

Ja som sagt, Fredag och jag har ju fullt upp.. träna, shoppa klappar och vin, ha hem 3 barn med 2 kompisar efter skolan som skall ha mellis, hundar som ska promeneras, tvätt som skall hängas på tork, fuldanser som ska dansas.. ja ni vet.. busy busy helt enkelt.
Ja för ikväll är det middag med vänner med.
Hepp!


KRAM!




1 kommentar:

  1. Herrejösses vad flitig du är. Själv gick jag och la mig igen efter att jag skjutsat J till skolan. Hosthelvetet höll mig vaken hela natten och jag ska jobba kväll/natt idag så jag tänkte samla på mig lite energi.
    Du, klart vi ska ta oss till Emmas blogg grej, vore ju superkul! Dels att få träffa dig,kram, och att få ta del av allt Emma verkar styra upp. Har jag fattat det rätt om det är i Malmö. Jag bor ju strax utanför Stockholm så jag tänkte passa på att boka tåg och boende ganska snart isåfall. Jag va lite tveksam först eftersom sonen fyller 10 den helgen men det är på söndagen så det funkar.
    Kuuuul ju!

    SvaraRadera