tisdag 29 november 2011

To BE An OLD Fashioned GiRL

Godmorgon!

Jag har Gomez spelande på spotify, de sjunger om att se världen och skaffa sig en old fashion girl..
vad är det?
Vem är så old fashion att  man får heta så?
de som handlar second hand?
De som bara är som sina mammor..?
Jag vet inte.. men jag fick det till att låta ganska vackert.. skönt liksom.

Jag vill vara old fashion.. men det är jag nog inte.. jag handlar ju aldrig på loppis (inte kläder då alltså)
jag är inte alls så där mysigt lugn och stilla i nuet .. en som liksom strosar runt och bara är.. går en ensam lång promenad vid havet.. eller sitter med en kopp te framför en öppen eld i raggisar och säkerligen i en gungstol..
För det var så jag tänkte mig den där old fashion girl:en.. med lite rufsigt hår och bleka kläder.
Haha ni fattar mig va?
hoppas det.

Ska köra mot jobbet nu.. hoppas det kommer in typ 1000 kunder som vill handla massor så dagen går fort för jag är inte alls sugen på en seg dag idag.. vill inte.
Sprang i morse.. gick ganska segt det med faktiskt.


jag försvinner ibland
och alla frågar vad jag tänker på
men jag kan inte berätta
för man får inte tänka så

Ha en BRA dag!

KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar