onsdag 2 november 2011

strandhäng!

hej

precis avslutat en amerikansk frukost, dvs bagel m creamcheese och kaffe.
Mannen kör all in.. dvs han äter även våfflor med grädde och sylt, yougurt, toast, och ett eller två wienerbröd, muffins eller ngt annat helt galet för min kropp.
Jag sprang i morse igen i alla fall.. jag och typ 100 andra.
På lite olika ställen stöter man på tjejer med deras PT:s i en backe var det en tjej som skulle sprinta uppför och han stod högst upp och skrek COM' ON NOW!! COM' ON YOU CAN DO IT!!!
Lite längre bort på en gräsmatta satt en PT på en annan kvinnas fötter medan hon gjord situps.. ha ha ja det är nog som de säger.. utan PT ingen workut??
Jag tog i i alla fall.. utan PT eller ej.. jag sprang ca 6 km, varav två låånga sega backar var inkluderade.
Nu ska vi till stranden, solen är redan het idag så jag ska nog lyckas få liiite färg innan hemgång.

Hoppas ni har det finemang där ni är!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar