torsdag 3 november 2011

popcorn & Diet Dr Pepper till middag!

Tillbaka på hotellrummet, shit vad man far runt hela tiden.. men roligt är det!
Idag startade vi ned stranden i Venice, där alla "show-offs" hänger.. ja ni vet muscle killarna och alla tjejer som har tuttar större än deras egna huvud :)
Det är alltid roligt att titta på folk så jag tyckte det var mer än ok att starta dagen så.
Surfarna föll mig i smaken.. som en california version av skate:ar killar liksom:
de låg där ute på sina brädor i timmar.. bara väntar och väntar på den där vågen som liksom aldrig tycks komma.. paddla lite.. vänta.. vänta.. paddla..

Efter det tog vi bilen till Santa Monica och åt en lunch
kollade lite i affärer, köpte två kepsar till sonen och sen en kaffe på starbucks.
Efter det for vi upp till Beverly hills... men ja visst ja.. höll på att glömma ju..
kändis spotting nr 2 skedde ju idag!
BRUCE WILLIS!
Japp han satt i sin bil och passaerade oss precis när vi skulle gå över gatan.. han såg lite sammanbiten ut.. men såg exakt ut som man tänker sig honom.. kanske lite mer botoxad än jag trodde.
Kul, men nej fortfarande ingen Ashton.. ;)

jaja.. nu ska jag äta popcorn.. och dricka Dr Pepper.. det blir min middag idag.. underbart hälsosamt huh?

Ta hand om er!
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar