måndag 21 november 2011

släppa energin friii!!

Godkväll!!

Ja här har varit full rulle... jag fick minsann fint i huset och jag har letat fram alla papp stjärnor som skall pryda alla fönster, barnen har fixat lite fint deras tv-rum ( ja de fick göra hur de ville... snacka om att jag är crazy idag! :)
Jag har ställt ut alla mina glitter-glober lite varstans.. jag är en sucker för glober.. helst om de spelar nåt med.. en fin liten.. "coming home for x-mas" eller "santa is coming to town" så där lagom cheapy cheesy.. oh yes aj Lavv itt!



Jätte kassa bilder jag vet.. men ni fattar vad det är jag gillar så mycket i alla fall ;)

Efter pyntandet var det dags för matlagning och de två äldre barnen bakade en sockerkaka med pepparkaks krydda i.. det luktade WONDERFUL i huset.. men jag åt inget.
Nej jag gjorde något mycket bättre.. tog en till runda i mina snygga sneakers för att göra av med lite av den där knasiga energin jag har i mig.. 5 km blev det och jag är såå nöjd.( sprang 7 i morse)

I morgon blir det gymet klockan 7 och sen har jag inte en enda plan.. blev ledig helt plötsligt och var inte alls beredd på det.
Vad ska ni göra?  Jag behöver köpa ljus.. tänker Ikea.. tänker.. nån som vill med;) ?

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar