tisdag 22 november 2011

bubblor

Hej!

Ja jag är full av bubblor.. inombords.
Tror att det är bra.
Känner mig glad idag!!
Om det beror på att jag startade dagen med ett Indoor-walking pass klockan sju med energi-knippet Camilla, att vädret är helt lagom höstigt så jag inte behöver frysa på hundpromenaden, att jag fått tre fina sms av fina människor den här morgonen, att jag är ledig eller att jag precis fick höra att jag kan inte vara äldre än 28 i alla fall.. det vet jag inte riktigt.. men glad är jag och tänker försöka spara den känslan heeela dagen.

Jag har precis varit ute på hundpromenad nr 2, och som jag sa så är vädret skönt.. ja jag vet det kanske borde ta och bli vinter nu tycker alla vinterfolk.. men nää jag gillar inte att frysa, inte alls faktiskt.
Så jag är glad att jag klarar mig med skinnjackan fortfarande, att jag inte måsta skrapa bilrutor, skotta snö eller springa med frosten i håret på mornarna.. japp så är det.


Nu ska jag plocka ur en maskin tvätt som står och piper om att den är klar.. sen ska jag pallra min liiite för stora rumpa in till stan för att äta lunch.. och inte minst snacka massor om livet, saknaden av skoj, Sälen resor, "Ellejj", vackra pojkar och snälla barn :)

Ta hand om er!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar