tisdag 8 november 2011

party

Fortfarande på flygplatsen, jag passade på att ladda in några foton iaf ;)
Kan ju lika gärna blogga som att bara sitta här o glo eller hur?
Jag hittade några från vår sista utekväll...
Som jag ju inte riktigt bloggade klart om kanske?
För jo visst på samma ställe som oss var både Leonardo DiCaprio  (!!!!) och om ni tittar på The Kardashians.. så vet ni vem Scott är va?
Han den hemska enligt mig.. Kourtneys man (stavar hon så?) han var där med ett helt gäng brudar i "lyx förpackning" Sen var ju Robyn där med ja.. henne hann jag ju med att få ett foto på utanför.. ville inte göra nån big deal av det hela.. cool som man är (ehhh nää) så jag fotade på håll.
Måånga som kom ut från The Roosevelt hade luvor på sig, ficklampor som "flashar" i framrutan för att alla paparazzis inte skall få några bilder, och de liksom springer in och ut från sina bilar.
Paparazzisarna är inte välkomna inne på hotell området så det stod typ en 10 stycken precis vid utfarten vid hotellet och hoppades på ett  foto.
På detta fotot ser ni några av dem med kamerorna i högsta hugg uppe i högra hörnet.
(det är Robyn som går iväg med sin "liga" just då)

bilarna som är parkerade på Valet parkeringen är inte heller så illa..
Mannen gissar att varje bil är värd minst mellan 1-2 miljoner... hmm jaja de kan de där starsen ;)





jaja jag ska upp och gå en runda nu.. man ska ju sitta i typ hundra år snart så det är väl bästa att passa på att sträcka på sig medan man kan va?
Hör på nyheterna att Michael Jackssons läkare åkte in i finkan idag med.. oj då. Så kan det gå.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar